Londen - Reisverslagen van Liset Espeldoorn - WaarBenJij.nu Londen - Reisverslagen van Liset Espeldoorn - WaarBenJij.nu

Londen

In Londen ga ik mijn eerste buitenlandse stage lopen bij het Thistle Marble Arch hotel, waar ik 6 maanden zal blijven.

Recente Reisverslagen:

03 Juli 2014

Het Einde van een Hoofdstuk

19 Juni 2014

De Laatste Loodjes

25 Mei 2014

BIG UPDATE

09 Mei 2014

Ziek, Zwak en Misselijk

25 April 2014

Over de helft!
Liset

Hoi! Ik ben Liset, studente Hoger Toeristisch en Recreatief Onderwijs te Saxion Deventer. Tijdens mijn opleiding moet ik minstens 1 stage in het buitenland volgen, maar ik ben van plan om zo veel mogelijk naar het buitenland te gaan. Ik bedoel, als je de kans krijgt, dan waarom niet? Tijdens mijn stage(s) in het buitenland hou ik verslagen bij, zodat ik iedereen op het thuisfront op de hoogte kan houden, en het is leuk om alles nog eens terug te kunnen lezen. Veel plezier bij het lezen van mijn verhalen!

Actief sinds 26 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9340

Voorgaande reizen:

02 Februari 2014 - 03 Augustus 2014

Londen

Landen bezocht: