Ziek, Zwak en Misselijk - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Liset Espeldoorn - WaarBenJij.nu Ziek, Zwak en Misselijk - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Liset Espeldoorn - WaarBenJij.nu

Ziek, Zwak en Misselijk

Door: Liset

Blijf op de hoogte en volg Liset

09 Mei 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Ja hoor... Ziek zijn overkomt iedereen wel eens, maar ziek zijn in Londen, zonder iemand die -bij gebrek aan beter- voor mij kan zorgen, is zwaar vervelend.

De eerste keer dat ik ziek was, was vorige week. Was na een dag, dacht ik, wel over, dus de dag daarna gewoon wezen werken. Grote fout: de dag daarop weer ziek gemeld omdat ik gewoon echt niet kon werken. En nu weer.
Vanmorgen om kwart voor zeven wakker geworden, en vanaf toen tot aan half 10 heen en weer de badkamer gerend. Eindelijk een beetje beweging en sportiviteit, zou je zeggen, maar leuk was het niet. Gelukkig gaat het nu na wat slapen, series kijken, en onverwacht bezoek vanuit Hardenberg een stuk beter! Ik kan in ieder geval wat crackers en toast zonder beleg eten, zonder dat ik weer naar de wc moet rennen. Of naar mijn wasbak, ligt er maar net aan of de badkamer bezet is natuurlijk.

Maar goed, zoals ik al zei, het gaat alweer een stuk beter nu. Ik vertrouw het niet om water te drinken (op de een of andere manier komt dat wel weer meteen naar boven), dus ben ik maar aan de cola vandaag. Helpt gelukkig goed tegen de misselijkheid, en er zit genoeg suikers in om mijn hoofdpijn tegen te gaan. Het enige jammere is wel dat er niemand is die een grote fles cola kan halen, dus moet ik steeds maar naar de kantine om blikjes cola te halen. Over de kantine gesproken, ik geef het eten op de schuld. Vorige week speelden vermoeidheid en heimwee ook mee, maar dit keer ben ik niet oververmoeid en heb ik geen heimwee, en toch ben ik ziek. Ik denk echt dat het aan het eten ligt, ook al zeggen andere meiden dat het eten prima te eten is. Mijn maag kan de noedels met vette groente gewoon niet aan, dat is nu wel duidelijk. Tot nu toe hou ik de toast en crackers binnen, dus vanavond maar op tijd naar bed, en dan morgen weer aan het werk.

Sinds mijn laatste verslag is er dus weinig bijzonders gebeurd, op een paar bezoekjes na dan. Het weekend van de eerste Koningsdag was erg gezellig. Op vrijdag verjaardag van een klasgenootje gevierd, en op zaterdag naar de Nederlandse pub om Koningsdag te vieren, wat erg gezellig was! Op zondag even een vriendin van thuis gezien, en op maandag weer aan het werk. Dinsdag en donderdag was ik ziek, en op zaterdag kwam Jessica langs met een vriendin. Zaterdag heerlijk de hele dag gewinkeld en lekker gegeten bij Bella Italia, en op zondag Camden Town en Covent Garden bezocht. Zoals ik in mijn vorige verslag schreef, wilde ik meer gaan filmen zodat ik weer een nieuw filmpje kon laten zien. En dat is precies wat ik heb gedaan! Klik op de link en tadaaaaaaa een nieuw filmpje! http://t.co/m9D0AVPYX6

Op maandag was ik ook nog vrij, maar toen heb ik eigenlijk niks gedaan. Vanaf dinsdag weer aan het werk, maar vandaag dus ziek. Alleen morgen nog een vroege dienst, en dan ben ik 3 dagen achter elkaar vrij. Niet vervelend, want morgenavond is broerlief hier met zijn vriendin, en op zondag gaan we naar de Harry Potter Studio's! Heb er zoveel zin in! Kan echt niet wachten! Ik heb ze nu 3 maanden niet gezien, en dat is gewoon te lang... Gelukkig ga ik over 2 maanden al naar huis! Nog 56 nachtjes en dan ben ik alweer thuis.

De laatste anderhalve week waren best zwaar voor mij wat heimwee betreft. Ik had er gewoon geen zin meer in, en wilde gewoon naar huis. Nog steeds heb ik dat soms wel, vooral vandaag, maar de knop is ook om. Je zou zeggen dat het stom is om te gaan af tellen, maar dit motiveert me alleen maar om nog even een stapje extra te doen bij werk, en voor school. Ook motiveert het me om op vrije dagen wat te gaan ondernemen. Van de 56 dagen hoef ik er nog maar 39 te werken (en ik heb ook nog 4 vakantiedagen), dus mijn vrije dagen zijn beperkt. Vanaf nu is het niet meer zeuren, maar nog beter mijn best doen, en leuke dingen doen, ook al valt werk soms tegen of lig ik ziek in bed. Ik wilde altijd al voor een lange tijd naar Londen, dus dan moet ik ook het beste ervan maken. Ik heb niet voor niets een nieuwe camera gekregen voor ik wegging, dus ik ga zoveel mogelijk foto's en filmpjes maken.

Het is nu wel weer mooi geweest dacht ik zo. Iedereen is nu weer op de hoogte, en ik kan lekker douchen en daarna slapen. Ondanks dat het nog vroeg is...

Liefs, Liset.

p.s. Ik heb nog een video gemaakt. Mijn favoriete momenten van het concert van The Wanted heb ik in 1 video gezet. Mocht je het leuk vinden, kijk daar dan ook eens naar. https://www.youtube.com/watch?v=Y955LfWDqCk

  • 10 Mei 2014 - 09:12

    Luuk:

    Hey Liset, ziek, zwak of misselijk, schrijven kun je wel.
    Inderdaad knop omzetten en er voor gaan. Maak er nog een mooie tijd van.
    Beterschap, xxxxx
    Oen Va

    PS Schrijven heb je niet van mij.

  • 10 Mei 2014 - 09:41

    Mam:

    Hoi Liset,
    Balen hoor, ziek zijn !!! Geen noedels meer eten. Heel veel plezier bij Potter en zie uit naar een nieuw verslag. Bijzonder, samen met MINI !!!!

    Liefs mama

  • 10 Mei 2014 - 18:44

    Annie En Ray:

    Heey hallo!

    Hopelijk gaat het gauw beter met je! Wat spreek je goed ABE! ;p
    Het is hier nu droog en gaan zo eten!
    Veel plezier morgen en de groetjes!

    Flipendo en wingardium leviosa

    Annie en Ray

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Liset

Hoi! Ik ben Liset, studente Hoger Toeristisch en Recreatief Onderwijs te Saxion Deventer. Tijdens mijn opleiding moet ik minstens 1 stage in het buitenland volgen, maar ik ben van plan om zo veel mogelijk naar het buitenland te gaan. Ik bedoel, als je de kans krijgt, dan waarom niet? Tijdens mijn stage(s) in het buitenland hou ik verslagen bij, zodat ik iedereen op het thuisfront op de hoogte kan houden, en het is leuk om alles nog eens terug te kunnen lezen. Veel plezier bij het lezen van mijn verhalen!

Actief sinds 26 Jan. 2014
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 9342

Voorgaande reizen:

02 Februari 2014 - 03 Augustus 2014

Londen

Landen bezocht: