Hyde Park en Actie van de Dag. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Liset Espeldoorn - WaarBenJij.nu Hyde Park en Actie van de Dag. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Liset Espeldoorn - WaarBenJij.nu

Hyde Park en Actie van de Dag.

Door: Liset

Blijf op de hoogte en volg Liset

13 Maart 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hoi!

Ja ik weet het, mijn laatste verslag is weer veel te lang geleden, dus het was weer tijd voor een nieuw verslag. Al moet ik toegeven dat ik niet heel veel bijzonders heb gedaan.

Ik ben nog steeds bezig met nachtdiensten, en heb daardoor weinig tijd om leuke dingen te doen. Wel heb ik tijd genomen om op mijn vrije dagen en dagen waarop het mooi weer was, wat te gaan doen. Zo heb ik wat door Londen gewandeld, en ben ik voor het eerst naar Hyde Park geweest. Ondanks dat ik voor twee weken geleden nog nooit in het beroemde park was geweest, kom ik er nu bijna dagelijks. De rust die je daar kan vinden is echt heerlijk! Ik kan echt urenlang rondlopen en genieten van de vogels, eekhoorns en het zonnetje. Het fijne aan Hyde Park is, is dat je er in 1 klap een paar nieuwe vrienden bij hebt: alle eekhoorntjes zijn mensen gewend en komen gewoon naar je toe, zo tam zijn ze! Elke keer ontdek ik weer een nieuw paadje, andere eekhoorntjes en andere tuintjes, en ik heb nog niet eens de helft gezien...
Uiteraard zit de camera die ik heb gekregen voor ik wegging standaard in mijn tas of jaszak, en dus heb ik mijn eerste twee keer in Hyde Park vastgelegd. Als je een impressie wilt zien van Hyde Park en mijn nieuwe vrienden, klik dan op deze link: http://youtu.be/RPaPJhyFrzU

Helaas is niet alles zo zonnig hier. Door de nachtdiensten spreek ik de andere meiden op de verdieping nauwelijks, en ben ik -voor mijn gevoel- constant moe. Mijn sociale leven staat op een laag pitje, waardoor ik me soms een beetje alleen voel. Gelukkig heb ik mijn vrije dagen om naar uit te kijken, waarop ik leuke dingen met anderen kan gaan doen. Daarnaast zijn er nog veel meer dingen om naar uit te kijken! Morgen zie ik mijn moeder en tante weer, die heel spontaan even een reisje naar Londen hadden geboekt. IK KAN NIET WACHTEN. Echt superleuk om hun weer te zien, spontane acties zoals die van hun zijn het leukst! Ook kan ik aftellen naar mijn verjaardag (nog maar 22 nachtjes!) en dan zie ik zo ongeveer mijn hele familie weer. Tussendoor komt ook nog een vriendin van mij langs en gaan we samen naar een concert. Ook erg veel zin in!
Kan niet wachten om iedereen weer te zien. Ik ben nu bijna 6 weken in Londen, maar ik begin steeds meer de kleine dingetjes te missen. Mijn eigen bed, of gewoon een lekkere douche bijvoorbeeld. Het scheelt dat de tijd wel heel snel gaat, en dat ik nog genoeg leuke dingen heb om naar uit te kijken. Dat helpt echt heel erg! Kan het ook zo bekijken: van de 6 maanden heb ik er nu al 1,5 gehad! Ben al op een kwart!

Zoals je ondertussen misschien al hebt gemerkt, heb ik het wel naar mijn zin in Londen, maar kijk ik er ook naar uit om eind juli/begin augustus naar huis te gaan. Mijn ouders hebben de oude kamer van mijn broer helemaal gestript, en als ik terug ben kan ik daar mijn eigen kamer van maken. Daar kijk ik ook erg naar uit, ben nu al ideeën aan het opdoen! En natuurlijk kan ik niet wachten om mijn familie en vrienden te kunnen zien wanneer ik wil, en wanneer ik weer naar huis kom is het zomer. Daar kijk ik het meest naar uit: lange dagen, lekker weer, koude cola (lees: een glas wijn) drinken op het terras... Erg veel zin in!

Ik dwaal alweer heel erg af, merk ik alweer. Ik geef de vermoeidheid op de schuld: heb nu 6 nachtdiensten achter elkaar gehad en moet vannacht weer. Ik denk dat ik maar met dit verslag stop, zodat ik nog even twee uurtjes kan slapen voor ik mijn ouders nog even spreek en me klaar ga maken voor mijn laatste nachtje voor 2 dagen vrij. Ik vind het echt een heel raar idee dat ik morgen, over zo'n 24 uur, mijn moeder en tante weer zie, het is nog niet helemaal doorgedrongen geloof ik. Heb er echt heel veel zin in!

Genoeg voor vandaag, ik zal proberen wat vaker een verslag te schrijven.
Liefs Liset

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Liset

Hoi! Ik ben Liset, studente Hoger Toeristisch en Recreatief Onderwijs te Saxion Deventer. Tijdens mijn opleiding moet ik minstens 1 stage in het buitenland volgen, maar ik ben van plan om zo veel mogelijk naar het buitenland te gaan. Ik bedoel, als je de kans krijgt, dan waarom niet? Tijdens mijn stage(s) in het buitenland hou ik verslagen bij, zodat ik iedereen op het thuisfront op de hoogte kan houden, en het is leuk om alles nog eens terug te kunnen lezen. Veel plezier bij het lezen van mijn verhalen!

Actief sinds 26 Jan. 2014
Verslag gelezen: 342
Totaal aantal bezoekers 9347

Voorgaande reizen:

02 Februari 2014 - 03 Augustus 2014

Londen

Landen bezocht: