Nope. Nee. No. Blugh. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Liset Espeldoorn - WaarBenJij.nu Nope. Nee. No. Blugh. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Liset Espeldoorn - WaarBenJij.nu

Nope. Nee. No. Blugh.

Door: Liset

Blijf op de hoogte en volg Liset

23 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hoi! Prachtige titel voor een reisverslag, vind je niet?

Ik denk dat iedereen dit wel eens heeft: dagen waarop je nergens zin in hebt. Geen zin in werk of school, geen zin in mensen om je heen, en eigenlijk wil je alleen maar in je pyjama in bed liggen en de hele dag films of series kijken. Zo voel ik mij zo ongeveer elke keer voor ik een late dienst heb, terwijl alle meiden op mijn verdieping vrij zijn. Ik had zelfs geen zin om een nieuw verslag te schrijven. En toch doe ik dat nu. Waarom? Omdat ik me verveel en ik over een kwartier mijn oh zo prachtige pak moet aandoen om weer een late shift te draaien. Genoeg geklaag, tijd om wat te vertellen over de afgelopen 10 dagen.

In de afgelopen 10 dagen heb ik vooral gewerkt, en dan ook echt alleen maar diensten van 14:45 tot 23:00. Ook heb ik eindelijk een nieuw filmpje in elkaar geflanst van mijn allereerste weekend vrij. Die kun je zien als je op deze link klikt: http://www.youtube.com/watch?v=kzJVjQvcKmE
Het is echt raar als ik bedenk dat ik hier nog maar 3 weken ben, en morgen mijn vierde week begint. De tijd gaat echt heel snel, en ik heb al best veel geleerd. Ik kan nu mensen in mijn eentje inchecken, ik kan kamersleutels maken, profielen updaten, betalingen aannemen en ik mag soms zelfs met een gast mee om een kamer te laten zien. Raar dat ik 3 weken geleden nog niks kon.

Vanaf morgen moet ik nachtdiensten draaien, dus van 23:00 tot 7:00. Ben erg benieuwd hoe dat zal gaan! Aan de ene kant wel fijn, want dan kan ik ook met de anderen mee als zij 's middags wat gaan doen of 's avonds uiteten gaan. De afgelopen twee weken kon dat niet, omdat ik altijd laat moest werken. Wel ben ik afgelopen vrijdag mee wezen stappen, maar na een kleine twee uur en twee wijntjes was ik echt doodop. Het was echt heel gezellig, maar na 8 uur werken en daarna meteen door naar de club om de hoek is geen goed idee.

Ik moet nu maar weer afronden, anders kom ik nog te laat... En dat is niet de bedoeling natuurlijk. Ik heb echt totaal geen zin om te gaan, omdat het weekend -in tegenstelling tot campings- het rustigst is. De meeste mensen die hier komen zijn hier voor zaken, en niet voor de lol.

Genoeg voor nu, volgende week (of wanneer ik zin heb) vertel ik hoe de nachtdiensten zijn. Ben zelf erg benieuwd!

Liefs Liset

  • 23 Februari 2014 - 17:47

    Ans Van Harten:

    Hallo Liset,

    Wat gaat de tijd snel he? Dat je de 4e week alweer ingaat. Ongelooflijk.
    Je hebt het al behoorlijk druk als ik het zo lees en ook al veel geleerd.
    Ben wel blij voor je dat je een leuk groepje mensen om je heen hebt, waar je af en toe wat leuks mee kan gaan doen.
    Hier gaat alles zijn gangetje. Ray is druk met school bezig en Daniël heeft zijn MBO 4 binnen.
    Margot heeft gelukkig werk gevonden bij Saturn in Zaandam, dus daar komt ook weer extra wat geld binnen. Ook voor haar hoop ik dat zij gauw haar MBO 4 haalt. Daarna zien wij wel weer verder.
    Net heerlijk gewandeld naar Egmond aan Zee met mijn schoonzus Tineke
    .
    Liset, ik wens je weer het allerbeste en veel plezier in London.

    Liefs en groetjes,

    Ans en Raymond.
    XXX

  • 26 Februari 2014 - 09:43

    Nick (ook Wel Broer Genoemd):

    Hoi zus,

    Goed om te horen dat het allemaal goed gaat op je werk. Uiteraard zijn er dagen tussen dat je je het liefst vol stouwt met Ben & Jerry's en een paar flessen wijn, maar daar kom je wel weer overheen (al is hoofd- en buikpijn dan vaak onvermijdelijk). Skype is dan een mooie uitkomst al is het alleen maar om een te laten zien wie er de gekste bek kan trekken. Een erg leuk filmpje van London is om jaloers op te worden! 1 tip, ga niet filmen als je gaat stappen. Op dat moment lijkt het erg leuk maar dat verandert snel als je deze later terug ziet. Het gaat je vast goed af en ik ben er van overtuigt dat je met een behoorlijke rugzak aan ervaringen terug komt. Tot gauw op Skype en we houden contact via Wazzzaaaaaaaaap!

    Take care and enjoy your time in London!

    Nick

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Liset

Hoi! Ik ben Liset, studente Hoger Toeristisch en Recreatief Onderwijs te Saxion Deventer. Tijdens mijn opleiding moet ik minstens 1 stage in het buitenland volgen, maar ik ben van plan om zo veel mogelijk naar het buitenland te gaan. Ik bedoel, als je de kans krijgt, dan waarom niet? Tijdens mijn stage(s) in het buitenland hou ik verslagen bij, zodat ik iedereen op het thuisfront op de hoogte kan houden, en het is leuk om alles nog eens terug te kunnen lezen. Veel plezier bij het lezen van mijn verhalen!

Actief sinds 26 Jan. 2014
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 9311

Voorgaande reizen:

02 Februari 2014 - 03 Augustus 2014

Londen

Landen bezocht: