Nog 1 nachtje slapen. - Reisverslag uit Hardenberg, Nederland van Liset Espeldoorn - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen. - Reisverslag uit Hardenberg, Nederland van Liset Espeldoorn - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen.

Blijf op de hoogte en volg Liset

01 Februari 2014 | Nederland, Hardenberg

Hoi!

Nog maar 1 nachtje slapen en dan kan eindelijk het grote avontuur beginnen!
Vandaag de laatste dingetjes ingepakt en gecontroleerd, en afscheid genomen van de familie. Gisteravond afscheid genomen van alle meiden, wat ook erg gezellig, maar ook lastig was. Ik moet toegeven, ik zag erg op tegen gisteravond en vandaag, ondanks dat ik ontzettend veel zin heb in Londen. Ik heb geen zin om naar Londen te gaan, maar wel om in Londen te zijn, als je begrijpt wat ik bedoel. Afscheid nemen is nooit leuk natuurlijk.

Nu nog even lekker TV kijken met papa en mama, en straks lekker slapen, voor de laatste keer in mijn eigen bedje. Ik ga mijn eigen kamer best missen! Gelukkig is er nog genoeg ruimte in mijn koffer over (dat wil zeggen: er is ruimte gemaakt door een paar schoenen thuis te laten) zodat ik een paar vertrouwde dingetjes van thuis mee kan nemen. Denk aan een knuffel en een behoorlijk aantal foto's van familie en vriendinnen.

Ik vind het wel weer mooi geweest voor vandaag. Straks lekker slapen, en het volgende verslag zal zijn wanneer ik in Londen ben! Tot dan (:

Liefs Liset

Tags: Londen, stage

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Liset

Hoi! Ik ben Liset, studente Hoger Toeristisch en Recreatief Onderwijs te Saxion Deventer. Tijdens mijn opleiding moet ik minstens 1 stage in het buitenland volgen, maar ik ben van plan om zo veel mogelijk naar het buitenland te gaan. Ik bedoel, als je de kans krijgt, dan waarom niet? Tijdens mijn stage(s) in het buitenland hou ik verslagen bij, zodat ik iedereen op het thuisfront op de hoogte kan houden, en het is leuk om alles nog eens terug te kunnen lezen. Veel plezier bij het lezen van mijn verhalen!

Actief sinds 26 Jan. 2014
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 9307

Voorgaande reizen:

02 Februari 2014 - 03 Augustus 2014

Londen

Landen bezocht: